Saját teszthívó berendezésekkel és módszertannal megállapítjuk a szolgáltatások számlázásának pontosságát, jogszabályoknak történő megfelelőségét.  Kiemelkedően nagy gyakorlatunk van mobil- és vezetékes telefon, valamint internet szolgáltatások mérésében. Nyilvánosan meghirdetett- és egyedi igények szerint nyújtott szolgáltatások mérését egyaránt végezzük.

Részt veszünk a rendszer kiépítése és beüzemelése során már az alapvető funkcionális tesztek végzésében, majd a működő rendszer jósági fokának felmérésében is.

A munkák jelentős részénél dominál az előfizető-centrikus vizsgálatok végzése, amely során úgy mérjük fel a szolgáltatások tulajdonságait, ahogyan azokat az előfizető fogja tapasztalni majd az igénybevételkor.

Kiemelt jelentőségűek az ügyféléletciklushoz kapcsolódó Life Cycle és Customer Journey tesztjeink, melynek során az előfizetés kezelésével kapcsolatos események sorát vizsgáljuk (pl. ajánlatadás, szerződéskötés, ügyfél aktiválás, szolgáltatás manipuláció, felfüggesztés, visszaaktiválás, szerződésbontás). Ezekkel a tesztekkel az ügyfél részéről tapasztalható, folyamatokban felmerülő szervezési- és rendszerhibákat is fel tudjuk tárni.

A mérések megfelelőségtanúsításhoz is felhasználhatóak.

További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.